Waarom heb ik een betaalplan?

Een betaalplan is een opsplitsing van uw factuur over 8 weken.
De website maakt automatisch een betaalplan aan als uw factuur een bepaald grensbedrag overstijgt.
Dit grensbedrag is afhankelijk van uw statuut bij het ziekenfonds.
Normaalgesproken in een standaard situatie is het grensbedrag 200 euro of 3 weken betaalachterstand.

Indien het betaalplan niet nageleefd wordt zal uw betaalachterstand worden doorgegeven
aan MedIncas die via juridische weg verder zal gaan.

Wij moeten de procedure van uitbesteding volgen gezien u uw riziv nota’s
blijft of reeds heeft ontvangen.

U kan ook steeds zelf een betaalplan voorstellen bij onze administratie ([email protected])
indien u tijdelijk financiële problemen heeft.

Via onze administratie kan ook steeds het derdebetalers systeem aangevraagd worden.
Dit betekend dat wij een aanvraag doen bij uw ziekenfonds om van u slechts het remgeld
te innen en via uw ziekenfonds het verzekerd bedrag vorderen.

Gezien slechts 10% van onze klanten wettelijk gezien via bovengenoemd systeem mag werken
behouden wij ons het recht uw aanvraag te weigeren in geval van overaantal.

OPGELET
indien u reeds terugbetaling aanvroeg aan de hand van het indienen
van uw RIZIV-nota kunnen wij op de geattesteerde sessies geen derdebetalers systeem toepassen.

Contacteer onze administratie ([email protected]) indien u vragen heeft.

144    Facturatie  
Total 0 Votes:
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?