Uw online wallet
[yith_ywf_show_user_fund text_align=”center” font_weight=”700″]

Wat kan ik doen met mijn tegoedbudget?

Als u een nieuwe factuur krijgt, controleert het systeem steeds of u nog een online tegoed heeft. Indien dat het geval is, zal uw factuur hiervan eerst gebruik maken.

Hoe komt er geld in mijn wallet?

Er zijn twee opties:

  • U kan zelf via de knop “voeg budget toe” geld toevoegen aan uw tegoed.
  • Indien u een terugbetaling krijgt van ons, voegen wij dit budget toe aan uw wallet. Zo kan het later gebruikt worden voor een andere sessie.

Kan ik in de praktijk geld opladen?

Dat kan, u kan elke werkdag tussen 12u00 en 18u00 in de praktijk in Wondelgem terecht om cash of elektronisch geld aan uw wallet toe te voegen.

U kan ook voor of na een sessie bij uw therapeut een gekozen bedrag opladen.

Wat als ik de therapie ten einde is en er nog een resterend tegoed is?

Dan betalen wij u dit terug door middel van een overschrijving naar uw persoonlijke bankrekening. Omwille van wettelijke verplichtingen kunnen wij geen cash geld teruggeven.

Kan ik verplicht worden om de wallet te gebruiken?

Voor cliënten met een afbetalingsplan hanteren wij standaard de online wallet. Zo voorkomt u een nieuw afbetalingsplan en kan de therapie verder gezet worden.

[yith_ywf_make_a_deposit_form]
[yith_ywf_show_history per_page=”3″ pagination=”yes”]