Vanaf 2020 schakelt onze facturatie over op versie 3.0, van enkel in de praktijk betalen gingen we vorigjaar over op digitaal betalen en nu komt er digitaal geautomatiseerd uitbetalen bij.

Wat betekend dit voor u? U hoeft niet langer een uitbetalingsfiche in te dienen, u hoeft niet langer te wachten op een uitbetaling, u krijgt u geld direct bij betaling van uw klant en zonder kans op berekeningsfouten.

Hoe verloopt het betaalproces dan nu?

Stap 1: elke maand maakt onze administratie in de laatste week van de maand een maandfactuur voor uw klant aan.
Stap 2: de factuur komt in uw overzicht en in dat van uw cliënt.
Stap 3; uw cliënt betaald de factuur per overschrijving, met paypal, met bancontact, met creditkaart, of zelfs in de praktijk.
Stap 4: uw ontvangt volledig automatisch uw percentage op uw paypal accoint
Stap 5: U kan kiezen of u het geld laat overstorten op uw bankrekening of u het via paypal opgebruikt.

Eenvoudiger kan het niet worden voor u!

Veelgestelde vragen

Kan ik geld innen in de praktijk (ofline betalingen)

Dat kan, u kan na de betaling in uw eigen overzicht de factuur manueel op betaald zetten waarna het systeem de uitbetaling verwerkt.

Moet ik een paypal account hebben?

Ja, een paypal account is gratis en beveiligd de transacties. U kan het geld steeds overmaken op uw privé rekening zonder extra kosten en binnen de 48u.

Moeten de klanten ook een paypal account hebben?

Neen, het maakt niet uit hoe de cliënten betalen.
Ze hebben geen paypal account nodig.

Een kleine demonstratie